Mamma2OO5 Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Kan jeg få oppskrift på den club sandwichen din? Hvordan steker du kyllingen og hva slags krydder? Hvordan steker du loffskivene? Blir mye steking, hva steker du først? Jeg må ha ting inn med teskje når det gjelder mat jeg aldri har laget før:o) Jeg lagde ny tråd jeg, det var så mange feil i overskriften på den første he he he
Mamma2OO5 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. august 2007 dytter den riktige jeg, så hun skjønner hvem jeg mener;o)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Er innmari simpelt egentlig starter med å skjære opp potetbåter og steker de i ovnen.. Så tar jeg loffskiver (bruker sånn ferdigoppskjært loff) i brødrister eller i stekepanne sånn at den får litt så crispy utside, men den skal ikke være for stekt heller. Så smører jeg dijon sennep på, har på salat og tomat + bacon, en ny loffskive med majones på begge sider, så et nytt la med salat, løk og ferdiggrillet kylling fra butikken og så loffskive på toppen også skjærer du over skiva på skrå.. Hvis de blir for høye så kan du stikke en sånn pinne gjennom (husker ikke hva det heter akkurat nå)
Mamma2OO5 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2007 Tusen takk. Da blir det det til middag i dag:o)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Er veeldig godt Potetene blir ekstra gode hvis du krydrer med hvitløkspepper (hvis du liker hvitløk da vel og merke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå