KaMa Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Fikk aldri svart på den andre tråden.... Hvordan går det med sjuklingen? Hardt angrepet av depresjon fremdeles eller fikk shoppingen (din) skrudd opp humøret?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hei! Nå har sommeren kommet her, om du fortsatt har regn har jeg nå en brukelig balkong når som helst, jeg bare nevner det! Sjuklingen er endelig bedre. Det tok veldig tid, ja, trodde det var bedring før helga så han var en bitteliten tur ute, familiebesøk, forrige fredag, og fikk pronto tilbakefall til høy feber lørdag. Da var det deppings galore. Selv ikke anarchy-skjorta hjalp da. Men i går prøvde vi en tur ut igjen, hvilket gikk bra, og i dag var han med på stranda og det var kjempefint, bada til og med og fikk litt sol på prikkene (som heldigvis nå er tørre). Relativt godt å komme ut igjen for meg også, kan du si... det har bare vært oss to hjemme, og jeg har ikke villet la ham sitte inne og hate aleine så altfor mye. På fredag var jeg forresten på den idiotinstitusjonen jeg nå skal tilknyttes, hvilket i løpet av bare to timer ga sånn avsmak og sinne (nei, jeg er ikke født med tålmodighet) at jeg måtte gå amok i et parfymeri. Det hjalp godt. Du har gode dager ennå?
KaMa Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 Etter en totalt rævva helg har jeg superdager igjen. Sommeren kom i går, og om den ikke har forsvunnet helt i dag så har den møknet kraftig. Men det gjør ingenting. Jeg var ute i og vippet med håret i går og fikk virkelig følelsen av å nyte sumarnatten. Så i dag har jeg sovd/dormet til klokken var nærmere 11. Det er første gang på det jeg kan huske. Opp og vaske litt i heimen, lese litt blader, spise ultra sein frokost og rett og slett ikke være plaget med grått vær. Mannebeinet er nå og henter pjokken og da er jeg hjemme alene! 10 CC på full guff og bare vimsing rundt. Hadde helt glemt at livet kunne være så fabelaktig. Godt sjuklingen ikke er så sjukling mer. Fikk virkelig vondt av ham. Tror jeg har alt for lett identifiserer meg med ungdom. Husker så fryktelig godt følelsen av skolehverdag som kom ubønnhørlig nærmere og nærmere. Sommeren varte jo aldri lenge nok. Er din instituasjon noe i nærheten av min institusjons nettsider, ja da skjønner jeg godt hatet. Vurdere å sende en virtuell brevbombe til de it-ansvarlige.. Kan jeg ha balkongvisitt til gode en stund fremover? Jeg er i Oslo sånn ca hvert 7'ende år. :-/
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Stående invitasjon, selvsagt. Hvis Patti kommer tilbake, for eksempel? Nettsider... jeg kan selvantenne ved tanken. Hadde jeg bare kunnet hacke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå