Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Etter mye snakke om overtid og igangsetting her i det siste, fikk jeg helt angst i natt. Jeg har ikke vært på kontroll siden 16 juli og hadde termin 30 juli. Så i morrest ringte jeg helsestasjonen og jm er på ferie til 20 aug.... De henviste meg til føden på st olav. Da jeg ringte dit og sa jeg var en uke over termin ba de meg komme inn for en sjekk Vell inne ble jeg satt på CTG. bra hjertelyd, men ingen spark. (noe jeg har vært bekymra for.) Ble derfor ul . viste seg at han har det kjempebra inni der. Og at det antageligvis er derfor han ikke "vil" ut Bra med fostervann og han ligger godt nede i bekkenet. De målte han til å være ca 4.5 kg nå ..... Fikk også en god prat med lege. Og han vil ha meg inn 13 aug dersom fødselen ikke har startet. FIkk kjempebra forklaring på hvorfor de ikke ville sette igang gravide . : Fare for ks etter en lang og hard fødsel. Evt at babyen må bli tatt med tang og pumpe. Altså blir det hardere for mor å føde etter å ha blitt satt i gang .... større fare for komplikasjoner etc Han sa det var veldig vanlig at gravide vil bli satt i gang. Men i mitt tilfelle, hvor formen er bra og sånn så han ikke noe grunn til det. men dersom formen blir forverret og babyen ikke har det bra. vil de sette i gang tidligere.... Iallefall måtte jeg ikke beregne å bli satt i gang før i uke 43. Nå er jeg helt rolig og føler meg veldig trygg. Fikk kjempebra oppfølging. var der fra 09-13.30 og da satt jeg ikke å ventet mer enn 10 min tilsammen, Jm strippet meg også (tror jeg) hadde 1 cm åpning, men var ikke moden. Fikk også modniingsakupunktur. Så nå sitter jeg her og håper og håper. Er lei, men lettet over at han har det bra. det er jo det viktigste
persilla med en prins Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hei!!! Jeg begynt å gå over tiden jeg også, fikk igangsetting med akupunktur i går, her funka det som bara det.Løpet av i natt fikk jeg 3 cm åpning, men nå er kroppen sliten så nå skal jeg prøve å sove litt her og håpe at riene kommer tilbake igjen. Lykke til , får håpe vi får nurkene våre snart Hege
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Heiaaaaaa!!!!! Ble så glad at jeg nesten begynner å grine nå Takk takk Sov godt , håper du våkner av rier etterhvert Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå