Chaiemae Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hva tilsvarer disse str. i mnd? 44-46 og 48
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Tror det skal tilsvare sånn ca hodeomkretsen på barnet, så det er vanskelig å vite... Dattra mi har en liten hodeomkrets så hun tilsvarer vel ikke mer enn 6-8 mnd selv om hun er 14 mnd... hun er helt normal altså:-) iallefall så er 44-46 minste som jeg har sett og 47-49 bruker hun nå... Spør i butikken de vet det:-) ellers så har jeg kjøpt luer med størrelsene 50-56 osv, det er litt lettere;-)
kaur *har født!* Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Synes det er så vanskelig med luestørrelser. Husker jeg kjøpte nyfødtlue til minsten. Lua satt forsåvidt, men kanten rundt var så stram. Tror ingen av de luene jeg kjøpe satt slik jeg ønsket...
twoboys & a girl Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Fant bare alt for store luer sist. Str er i hodeomkrets.
TøffiTrynet☠ Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 De luene som sitter best på baby, er såkalte "djevel-luer" med knyting. Mamma strikket noen sånne til meg, og de er helt geniale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå