Gå til innhold

Surrehue de luxe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fulgte Karosnuppa til barnehagen i morges og gjorde noen ærend på vei hjem til en ineffektiv dag på hjemmekontoret. Noen timer senere skulle jeg ha lommeboka mi og den var SPORLØST forsvunnet!!

Huff, jeg ble helt kald og lette overalt. Løp ut og gikk ruta fra i morges, postkontoret, renseriet, Kiwi og full pakke - ingen lommebok. Jeg var til og med innom et par andre steder i tilfelle jeg hadde mistet den på gata og noen hadde levert den inn. Neida neida neida...

Jeg tuslet slukøret hjem igjen og mannet meg opp til å ringe og sperre alle kortene... Forbannet meg selv mens jeg tenkte på alt bryet med å skaffe seg nytt sertifikat og nye bankkort og alt mulig. Surrehue!!!

Så plutselig. Jeg skulle til å kaste en epleskrott og der lå den... i søpla på kjøkkenet! Jeg har rett og slett vært å ivrig på å rydde i formiddag at jeg hadde kastet den. Jøssenampåtrappa, det var dagens :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*skratter*

Det er slett ikke artig når det rakner, og man gjør sånne rare ting, som man ellers aldri ville gjort.

Stakkars deg. Skjønner godt at du ble stressa, Godt du fant den igjen.

De gangen jeg har gjort liknende (har tilgode å finne lommebok igjen i søpla...men...) så har jeg fått sånn skikkelig panikk...med gråten i halsen, virrende rundt som en stresset høne. Tilslutt blir jeg sint og sur, og lettelsen er enorm om jeg finner igjen det jeg har forlagt.

Skrevet

Ja, det er bare å le!! Jeg blir også sinnaleimegforbannasur når sånt skjer, men det gikk heldigvis bra denne gangen :)

Nå skal jeg sette meg på verandaen og lese korrektur, for nå har endelig the Cable Guy kommet. Det skal bli kabel-TV på soverommet :)

He he, håper han ikke blir fullt så husvarm som Jim Carreys figur...

Skrevet

Ha, ha ,ha - skjønner at du ble stresset. Men søpla da, litt vel ivrig ryding:-)

Jeg fylte bensin en gang og la lommeboka på taket mens jeg fomlet med bensinlokket.

Kjørte videre og glemte hele lommeboken til jeg var langt avgårde.

Pulsen steg fort mens jeg spratt ut av bilen og jammen lå den der.

Er så utrolig upraktisk å miste akkurat den, med sperring og bestilling av nye kort.

Er jo helt avhengig jo...

Skrevet

En venninne av meg gjorde det der fast hver gang hun fylte bensin hun Tiggywinkle - slå den da! Men så fikk hun jo stadig besøk på døra av et kjekt bud "utkledd" som politi også da;-)

Skrevet

Heldig da som fant den igjen før kverna tok den!!!

Jeg "mistet" også lommeboka en gang for noen år tilbake.......mye styr og pes med alle kort, sertifikat etc som måtte sperres og fornyes....Dette var i en flytteprosess..... Noen mnd senere, når vintertøyet skulle pakkes ut igjen, dukket den plutselig opp i en av sekkene;-) Snakk om effektiv pakking da du;-) Type: Drittlei pakking, nå stapper vi resten oppi en sekk og vips borte var den.....

Skrevet

Hehe - den var bra! Jeg greide å legge fjernkontrollen til TVen i kjøleskapet en gang, men denne var jammen hakket bedre!

Mange andre festlige "forleggere" her også c",)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...