Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Heisann! Sitter her i uke 39 og funderer på om alle innkjøpene er i havn... Men har ikke ennå skaffet meg en brystpumpe... Er dette noe alle må ha eller bare de som tenker å gi flaske utenom? Blir gla viss noen svarer!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hei! Lurte selv på dette å fikk som svar at det kan være ganske greit å ha en brystpumpe! Så du kan pumpe deg litt, så barnefar for eks. kan mate litt også
Mazza** Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jeg tenkte på det samme..... en venninne av meg kjøpte det før hun fikk sønnen sin....melka kom ikke og har aldri hatt bruk for en...tenkte at jeg skulle kjøpe en når babyen kommer hvis jeg får bruk for det jeg da...
tolle Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Vent med og kjøp til du ser om du har melk, de er ikke akkurat billige. Har du melk og alt går bra så løper du og kjøper. Jeg ga min datter flaske første gang da hun var tre uker, bare for og se om hun ville ta flaske. Det ville hun, så hun fikk flaske en og annen gang. Ikke for ofte, siden jeg ønsket og amme. Barnefar utrolig glad for at hun tok flaske. Da kunne jeg komme meg litt ut og han fikk litt kvalitetstid aleine med henne. Og vi to kunne gå ut på kino eller andre ting uten at det ble krise.
Gjest Ut på tur Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Jeg har kjøpt, og så har jeg tatt vare på kviteringen. Får bare tilgodelapp om jeg bytter den. Men kjøpte på barnas hus så jeg finner vel noe annet. Jeg hørte om flere som sa at det er dritvondt om du har melk og ungen ikke drikker fort nok i starten. Og det er vist ikke så morsomt å reise rundt til nattåpent appotek å kjøpe... ja så jeg har kjøpt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå