Gå til innhold

Er dette et godt eller dårlig tegn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben får beskjed idag om han får den faste stillingen han har søkt på..

Igår kom avd.sjefen å sa han skulle ta en prat med han i løpet av dagen idag...

Nå ringte gubben meg... da har han nettopp fått beskjed om at det er den daglige lederen.. (sjefen for hele firmaet) som skal ta samtalen med han istedet... rett etter jobb skulle de ta 10 minutter å snakke.

Er den noe vi an tolke?? er det bra eller dårlig?? er jo såspent at jeg går på veggen her.. åh... han slutter ikke før halv fire...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil tro det lyder bra=)

Skrevet

tror ikke daglig leder hadde tatt seg bryet om de ikke var hvertfall litt interessert. Krysser fingrene for deg/dere

Skrevet

hmm, jeg ville da trudd at det var noe bra! så absolutt ;) hva er det han arbeider med da?

Skrevet

åh... guuuuuud hvordan skal jeg slå ihjel tiden frem til vi vet noe... åh.......... dette er så stort for oss... betyr enormt..

Sitter her med vondt i magen pga for mye sommerfugler.. hehe... prøve å vaske opp å leke litt med sønnen... kanskje tiden går litt fortere da...

Skrevet

bilmekaniker.. ikke harr noen jobb på 3 år... fikk denne imens han var på intervjuet... men de skulle vente til nå med å se om han fikk den faste stillingen... vært sommervikar i hele sommer...

Skrevet

oj, da skjønner jeg at dette betyr ekstra mye for deg og han. men jeg trur nok at det er noe bra ;') så jeg håper at du poster en ny tråd rundt halv fire ;')?! er litt spent jeg også gitt.

Skrevet

lover å poste ny tråd........ håper at det blir en lykketråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...