Gå til innhold

Jente 100% sikkert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i dag. Baby lå med bena i kryss og en arm ned, så var ikke lett å se kjønnet. Jordmor ventet og ventet for å få et bedre bilde, men til slutt sa hun at hun nesten helt sikkert kunne si det var jente.

Hva tror dere? Kan jeg handle inn rosa, eller skal jeg ta en ny UL om en liten stund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tenkt å ta sånn 3D ultralyd, da håper vi å få sett kjønnet skikkelig! Det bør tas sånn etter uke 24 eller noe, har jeg hørt.

Majorstuaklinikken i Bergen: 55544090, det er der vi har tenkt å gjøre det, vet ikke om noen andre i Bergen som gjør det.

Var ultralyd kjekt?

Skrevet

Det var helt fantastisk, og veldig kjekt for pappaen også! Jeg vet kun om den klinikken du nevnte som tar 3D i Bergen. Tror vi kommer til å gjøre det samme. Terminen min ble utsatt en ukes tid, så nå er min nye termin 11 jan. Når er din?

Skrevet

20.januar. Jeg har allerede vært til en ul fordi jeg hadde en spontanabort i vinter, så jeg fikk ul i uke 9. Jordmoren min tror ikke at terminen min blir flyttet noe særlig, men det blir spennende å se likevel..

Vi gleder oss veldig! Spesielt tenker jeg det blir fint for pappan.

Hva gjør du på, JenteBergen82? Jeg studerer medisin her, begynner på 4.året nå.

Skrevet

Jeg har også vært på tidlig ultralyd. Hadde en spontanabort jeg også så fikk ultralyd i uke 7-8 pga blødninger. Placenta lå litt over mormunnen, men den har nå flyttet seg : )

Jeg jobber på Haukeland sykehus som stabssekr. på Kreft. avd. Er du på samme kulle som Jan Erik Berge?

Skal du vite kjønnet forresten! Det blir spennende! Jeg er hoppende glad i dag for at UL gikk fint : )

Skrevet

Jeg var på samme kull som Jan Erik, men nå er jeg et halvt år forbi han, han hadde pause et halvår. Men etter permisjonen er jeg nok på kull med ham igjen:)

Kan jo hende vi plutselig møtes på Haukeland, da:)

Skrevet

Hei, så vittig! Vi var også på ultralyd i dag på KK; hadde termin opprinnelig som deg, 5.jan. Ble også satt tilbake, så ny 10.jan!! Så kjekt med jente da! Er det første barn? Vi venter nr to, har en gutt på ett år. Ville ikke vite kjønnet;)

Skrevet

Hei hei :)

Vi har også vært på ul i dag. Babyen vår heller ikke særlig interessert i å vise seg fram så mye, men en lege og ei jordmor kunne si med nesten 100% sikkerhet at det er en liten jente. Terminen ble flytta fra 4. januar til 11. januar. Syntes det er helt greit, for da er sjansen litt større for at det blir fødsel på riktig side av nyttår.

Skal bestille time til 3d ul på Nøtterøy, og gleder meg veldig til det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...