Mamma til M07 & M09 Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Kommet hjem fra overtidsvurdering. De hadde ikke kapasitet til å ta meg inn i dag. legen mente det var en stor baby, så jeg blir satt igang på torsdag da. opp mot 4,7 kg! gud hjelpe meg, er litt i sjokk. kan ikke stemme at jeg har en såååå stor baby i magen min. Alt var bra ellers, hadde mye fostervann og babyen beveget seg bra. Godt jeg prøvde å innstille meg på at det ikke var sikkert jeg ble satt igang i dag, ellers vet jeg ikke, hadde nok blitt dritskuffet. nå er det bare de to bestemødrene som er det.. Men legen min var jo helt skråsikker på at jeg ble satt igang i dag. men valgte å ikke tro han, heldigvis..
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 uff, må være slitsomt å gå og vente på den måten der... men på torsdag skal du bli mamma! lykke til da=)
Mamma til M07 & M09 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 Tusen takk. Gleder meg til å se ungen.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Masse lykke til på torsdag. Håper at det starter av seg selv før den tid da selv om det ikke er lenge til torsdag=)
lillegull:) Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 lykke til så masse.. hvis det er noen trøst tar de ofte feil av strl på ungen.. de fleste jeg kjenner som har fått beskjed om store unger, og det er mange, har fått unger med vanlig strl. svigerinna mi fikk beskjed om at ungen veide nærmere 5 kg, men veide bare 3600 g så da er det håp:) ei anna jeg kjenner fikk ks pga at de mente ungen veide over 5 kg og hun hadde trangt bekken, men da ungen kom ut veie den 2750 g så de vekstelimineringene tror jeg ikk på jeg..
Mamma til M07 & M09 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2007 Takker så mye alle sammen. Håper fødselen starter selv.. Får håpe de har tatt feil ja. var sprøtt med hun som fikk ks, og ungen var nesten halvparten så tung.. Har hørt tilsvarende og, så lever på den.. jeg var ikke mer en 3700 når jeg var født, og barnefar var heller ikke så mye tyngre, men vet ikke hvor mye det har å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå