Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg har ikke turt å legge henne på magen pga kvelningsfare. Ho får IKKE ligge på magen om natta.Men merker at ho vil ligge på magen om dagen. Så fort jeg snur henne på rygg, begynner ho å sutre. Er det greit at jeg lar henne ligge på magen under tilsyn??
manonym Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 ??? De skal jo ligge mye på magen om dagen for å trene nakke og rygg da vet du! Om natta er en annen sak..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jeg har ho på brystet mitt store deler av dagen slik at ho får trenet nakken. Og hs sier ho er veldig sterk, så det er ikke noe problem.
manonym Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Gutten min har i alle fall ligget myyyye på magen, og det gjør han enda. Det er viktig for utviklingen deres eller også vil jeg tro. Og det er da vel ikke noe fare for kvelning om de ligger på magen? Om de er så svak i nakken at de ikke kan holde hodet ordentlig opp selv så kan man selvfølgelig ikke la dem være alene.
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Tøtta her vil kun sove om ho ligger på magen. Liker best å ligge på magen på gulvet og leke også, så ho er ganske sterk i ryggen nå ja:)
Koala *g07* Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Min ligger på magen hele tiden, gjort det siden han var nyfødt. På dagtid pleide han å sove på magen også, men ikke på natta. Nå er han 5,5 mnd og snur seg selv om natta, selvsagt om dagen også, så da er det ikke noe vits å tenke på det, kan ordner ting selv, har heller ikke noe i senga hans som han kan kveles av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå