dårligfantasi Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 noen av dere som tar dette/har tatt, som kan fortelle litt om sine erfaringer? har litt lyst og utdanne meg via nki på nettet, kanskje nå som det kommer en unge, og jeg blir hjemme ett år til. man kan vel sette av litt tid ettersom hva man klarer, men det kan vel kanskje bli litt travelt og studere på egen hånd, og passe på den lille?
Propellmamma til 2 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jeg er snart ferdig med Interiørskolen NKI og har alle intensjoner med å fullføre FØR babyen kommer 4.oktober... Har gjort dette ved siden av full jobb. Av erfaring får man ikke tid til noe sånt i permisjonstiden. Da er man så opptatt av den lille, ligge å se på den mens den sover og sånn..... :-D
Cybermom♥ Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Jeg tok årsstudium i norsk året som gikk. Vi hadde en del innleveringer, 8 innleveringer + to hjemmeeksamener hver på 2 uker. Dette var i halvåret. Jeg jobbet fullt ved siden av, men det gikk helt greit. Det som er litt viktig (som ved all studering) er at man gjør litt hele tiden, slik at det ikke blir noen voldsomme skippertak. Ellers synes jeg at det å studere på egen hånd gikk overraskende bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå