Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hvilke parti har disse kriteriene: -forbedring av helseNorge. -mer lønn til helsearbeidere -kortere arbeidstid for barnefamilier -mindre skatt -IKKE slikker USA oppiræva! -vil begrense innvandrinen noe.. -bedre skoler -jevn fordeling av midler slik at de fattige kan bli rikere og de rike kan bli "fattigere" Finnes dette partiet?
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 dette er vel det partiet alle vil stemme på men som dessverre faller mellom to stoler... jeg skal stemme venstre i år tror jeg. vanligvis høyre men tror jeg skifter gitt.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Hvorfor må de rike nødvendigvis bli "fattigere"? Holder det ikke med at de fattigere blir rikere? Ser ikke helt poenget, bortsett fra den berømte janteloven, kanskje...?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Skrev det i anførselstegn da vettu fordi det ikke er helt reelt! Men hvis det hjelper de fattige å bli rikere, så kan de rike gjerne bli fattigere for meg! Toppsjefer tjener millioner og på gaten ligger folk uten en plass å bo, eldre uten sykehjemsplass etc etc ...
Gjest ->>- Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Ap er antagelig det nærmeste du kommer. Til nød Sp og Krf, men de er så jævla ekle. SV kvalifiserer med unntak av innvandringspunktet og skatten - men bedret velferdsstat kombinert med skattereduksjon tror jeg ikke du realistisk sett finner hos noe parti, selv om det finnes dem som påstår de skal ordne det.
Brava Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Det er vanskelig å senke skattene samtidig som man forbedrer helsesystemet veldig mye, men med tanke på alle punktene dine, synes jeg det hele heller mot venstresiden, Ap eller Sv. Men husk at det er lokalvalg i år. Kan være lurt å sette seg inn i hva partiene mener lokalt der du bor og hvilke saker som er viktige for deg i ditt nærmiljø. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå