Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Tremenningen min på fire år var med mammaen sin på sykehuset etter at farmoren hadde tippet på sykkelen... Farmor hadde slått albuen sin og var til røntgen da de kom på sykehuset.. ''mamma, gr det bra med farmor?'' ''jada, hun har bare slått armen'' ''ja det var da enda godt, så slapp vi å avlive henne'' uka før måtte de nemlig avlive katten da den var blitt påkjørt..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå