Gå til innhold

Plutselig Massevis av sterke kynnere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hatt noe helt sinnsykt med kynnere, ihvertfall 3-4 stk i timen... har aldri hatt mye kynnere før (frem til nå har det vært en om dagen eller så...) hva er det som skjer? de er ikke noe spesielt vonde (får litt mageknip samtidig da...) men de er liksom såpass sterke og harde at det er veldig ubehagelig og jeg må liksom puste meg igjennom dem... hva er det som skjer? er det normalt at det plutselig begynner med masse kynnere eller? er 35+0...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kansje det begynner å nærme seg=)

har desverre aldri opplevd dette så kan nok ikke svare noe bra her, men dytter litt for deg=)

Skrevet

ja håper det er et tegn på at det ikke er så lenge igjen =) men hun kan godt vente noen uker til altså, har mye jeg skal gjøre og vil helst ikke ha prematur...

Skrevet

Ja, det skal visstnok være normalt ja. Det er livmora som forbereder seg til fødsel. Jeg er uke 34, og har MASSE kynnere, Det er veldig slitsomt!

Noen ganger når jeg får sterke kynnere får jeg nesten litt panikk hvis jeg ikke kan sette meg ned ( inne på butikken etc )

Se på det som trening til fødselen :-)

Skrevet

takk for svar =) ja kjenner til den panikken ja... hehe er litt skummelt... hvis vi er i matvarebutikken pleier jeg som regel å henge meg over frysedisken jeg... hjelper på å bli litt nedkjølt =)

Skrevet

he he he, litt av ett syn. Neste gang jeg er på butikken skal jeg se etter gravide damer hengende i frysedisken : - )

Skrevet

hihi =) det er skikkelig godt da=) hvis du ser en gedigen hvalross hengende over iskremen (og helst spise den når hun først er der nede) med en veldig flau mann ved siden av seg så er det nok meg...

Skrevet

Sånn har jeg hatt det i flere uker... Det kommer spesielt dersom jeg er sliten og har gått mye, og helst om kvelden. Tror nok at det er ganske normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...