Gå til innhold

... Har begynt å jobbe igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er andre dagen på jobb og jeg er lei meg... Slutt på å gå hjemme og gjøre som jeg og vesla vil. Jeg har bedt om å få en ny plass på jobben bore fra sladrekjerringer og slikt, men nå kjenner jeg at jeg savner fellesskapet. Dette er ikke lett... Kjeder meg selv om jeg egentlig har mye å gjøre, får ikke begynt på det jeg skal. Nå sitter jeg bare med en klump i halsen og er lei meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hvordan du har det.. Jeg har jobbet siden april og er fremdeles lei meg! Vanskelig å finne motivasjon når man så mye heller skulle vært hjemme med lille go'klumpen :o(

Skrevet

Jeg begynte også å jobbe igjen i går. Vesla ble syk ett tre timer da så jeg måtte dra hjem og være hjemme med henne, i dag jobber jeg kveld så hun skal ha barnevakt i 3t og deretter kommer pappaen hjem. Har dårlig samvittighet fordi jeg reiser fra henne når hun ikke er helt frisk da. Og ja, det er ikke noe gøy når permisjonen er over. Fælt å være borte fra henne hele dagen.

Skrevet

Snufs, nå gleder jeg med iallefall ikke til fredag, da skal jeg begynne i jobb igjen......:(

Skrevet

Jeg er jo for likestilling og alt, så her har vi delt.... Begynte i jobb for seks uker siden, men de siste fire av de var jo ferie....

Sørens klype, hvorfor giftet jeg meg ikke med en gammeldags mann med godt betalt jobb?

Skrevet

Uff.. ja.. jeg gruer meg allerede til jeg må jobbe igjen jeg. Og det er ikke før april neste år!! Har en jobb hvor jeg ikke vet når jeg kommer hjem om dagene, og er borte tre netter i mnd. Blir ikke lett altså.

Jeg og mannen har snakket litt om at begge egentlig ønsker at våre barn skal vokse opp med mor hjemme, for det har vi begge gjort og vi husker hvor godt det var. Men jeg tviler på at det er gjennomførlig, ihvertfall ikke hvis regjeringen halverer kontantstøtten fra nyttår.

Skrevet

Usj - dette var en umotiverende tråd! JEg begynner jobb igjen neste fredag - og har vel grudd meg omtrent siden jeg visste jeg fikk jobben. Hadde håpt at det ble greit bare jeg fikk komme igang, men etter å ha lest her ser det ut som det ikke er alltid at det skjer.......

Vi får stålsette oss, jenter....må man, så må man:):):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...