Ms.Nurse Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 var innom helsekost nå og kjøpte bringebærkapsler. Hadde egentlig tenkt til å kjøpe te, men de var langtidsutsolgt... Når kan man egentlig begynne å ta de? har termin 20. sept, og er vel egentlig 35+0 i dag. Noen som har positiv/negativ erfaring med bruk av disse? kjøpt på LIFE helsekost =)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Du kan vel begynne omtrent uke 34-35 mener jeg å ha lest... men du? jeg har termin 13 september og mente jeg er 35+0 i dag... så er det jeg som er 36+0 eller du som er 34+0? =) hehe... må regne litt nå tror jeg... men tror nok det er du som er 34+0=(
Mamma til snart 4 Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 å ta en kapsel pr dag for forebygging av UVI er ikke farlig, beg på dem i uke 17 på pga av at jeg har hatt UVI 3 år nå, kommer å går, men etter jeg ble gravid har jeg ikke hatt en eneste gang;) så legen sa at det var helt trygt;) var litt i tvil selv, men var i praksis på sykehuset i den tiden jeg kjøpte, å jobbet med mange leger, alle sa det samme;)
Ms.Nurse Skrevet 7. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2007 hi hi du har helt rett! jeg trykka på feil tall ser jeg her.. skulle nesten tro vannet hadde satt seg i fingrene også i tillegg til monster-beina mine! he,he =) 34+0 i dag, 44 dager igjen til termin. Håper for min del ho kommer bittelitt før jeg da...begynner å bli vanskelig å manøvrere seg rundt i denne hval-dressen... =( tungt og varmt!
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 hehe oki da fikk vi oppklart i det =) ja jeg er temmelig drittlei selv da... men nå er det snart over! maks 7 uker igjen for meg, og 8 for deg, så er babyene våre ute =)
Ms.Nurse Skrevet 7. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2007 men jeg hadde ikke tenkt til å ta de i forbindelse med UVI, men forberedelse til fødsel... skulle visst ha positive egenskaper i forhold til modning, utdrivelse og rier..
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 ja du kan ta de fra uke 34-35 . 1-2 kapsler 3 ganger daglig tror jeg? det står vel på pakningen din. her er en bra link om dette http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/rubu_ida.htm
*Belle* Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Hadde ikke hørt om dette jeg. Skal jeg jammen meg prøve jeg også når jeg kommer så langt. Er jo verdt et forsøk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå