Gå til innhold

dovne hender, vann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uka har jeg blitt skikkerlig plaget med dovne hender og føtter :( Kjennes ut som jeg går på puter. Om natta når jeg må på toalettet klarer jeg nesten ikke å gå, fordi føttene mine har dovnet helt bort :(

Noen som har noe råd/tips som kan hjelpe mot dette? kjerringråd kanskje, jeg prøver å drikke mye, å sitter med beina opp hvergang jeg har muligheten til dette.

Vet at det kommer av at jeg har fått vann i kroppen, da jeg var hos legen sist skrev hun 0-1 i "ødemruta". Det blir vel bare verre og verre. Har enda 5 uker igjen......er så innmari EKKELT!!!

Unskyld sytinga, måtte bare få det ut :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har d på samme måte og har ikke andre råd dessverre enn å sitte m beina høyt, men man blir jo lei av d også..

Blir fingrene dine stive eller? Mine er stive og vonde, spes om natta.

Jeg har 1-2 på ødem, men legen ser oss jo ikke alltid når d er på d verste...

Helt enig i at d er vondt ja! Håper det ikke blir verre til deg og at andre har gode råd!

Skrevet

Jeg har det ogå sånn, fikk beskjed av legen at det er pga av at blodvoloumet vårt har økt med 50%, trøsten er at det forsvinner etter fødsel.

Skrevet

Jeg har hatt 'dovnen arm' hele tiden nesten... Venstre armen er visst i samme kretsløp som beina.. Nu 4 uker igjen, og begynnt med litt hovne bein også. Hadde tidligere krampe i beina endel, fikk beskjed om å ta magnesium tabl. Det hjalp! Du kan jo prøve det.. Ellers har jeg et kjerringråd fra en venninne, spis banan før du legger deg.. Hmm

Amandus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...