Gå til innhold

UVI !?!?! HJELP??

Mamma'n til Martin & Mille :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker en begynnende UVI nå, er dette farlig ? hva skal jeg gjøre?? er det ingen "naturpreparater" jeg kan bruke i stedet for å stappe kroppen full av medisiner !?!? :)

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk MASSE - prøv med sitronvann (bakteriene liker ikke sure miljøer). Ellers vil jeg uansett råde deg til å kontakte legen. De bruker en mild form for antibiotika som er kjent på markedet og som normalt ikke skal ha bivirkninger.

Det er farligere for fosteret å du går med en ubehandlet/dårlig behandlet UVI enn å ta de tablettene legen skriver ut! -Det var dagens pekefinger :-)

Skrevet

Tranebær juice og apelsinjuice. ;) Og drikk masse!! =)

Skrevet

hvis du har fått UVI så er det ingen ting som hjelper uten antibiotika ville jeg tro...hvis du går for lenge med uvi så kan det gå til nyrene og det er ikke bra...

ta deg en tur til legen med en urinprøve så får du sikkert resept med en gang..

lykke til

Skrevet

Drikke, drikke drikke :D hehe..

hvis ikke det blir bedre til i morgen, så kontakter jeg legen :D

Merket det liksom først idag, så kan jo være andre ting også =)

Kan hende jeg bare er sår, who knows :D

Hvordan går det med deg!? Jeg sitter nå her og venter og venter på at magen skal blir gravid og fin :D

Vært mer hos lege/jm og hørt pjoff pjoff !? SKulle ønsker jeg også hadde hørt :(

Har ikke fått se livstegn siden uke 9 jeg :(

Skrevet

Jeg har akkurat gått på en 7 dagers kur pga. urinveisinfeksjon:)(en tablett morgen og en kveld)

Antibiotikaen het Furadantin eller noe sånt.. Det finnes ikke skadelig for fosteret!

Å du burde nok kontakte legen å få antibiotika for det så fort som mulig, så det ikke utvikler seg til nyrebekkensbetendelse. Det er MYE vondere, å mye mer komplisert, å du må gå på en mye sterkere kur for å bli kvitt det..

Skrevet

mye apelsinjuice og tranebærjuie ("sure" drikker) kan være med på å stoppe en kommende uvi men dersom det ikke går over blir du nødt til å komme deg på antibiotikakur=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...