Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Vi diskuterer her inne på 2. tri om man får flest svar når man bruker nick eller er anonym, og om denne type innlegg er noe folk svarer mest på...... http://www.barnimagen.com/forum/thread/10021793 (så svar meg nå, jenter!)
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Så vidt jeg vet, er det ikke antall svar en får her som teller. Men om en får de svar en trenger. Nå er det vel ikke mulig å legge inn anonym her da.. Good luck
SokkeLaila Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Skal være ærlig, jeg; *ja, det hender jeg foretrekker å åpne innlegg med folk som jeg kjenner igjen nicket på -dette fordi jeg lurer jo på hvordan 'stova er'.. Så dersom en anonym roper ut; 'Nååå drar jeg på føden!!'¨, så er det jaggu ikke sikkert at jeg i det hele tatt åpner innlegget. *jeg er sensasjonssulten og åpner oftest innlegg som har en overskrift som er fengende.. Beklager, men der har'u meg! *det er lettere å bare kunne kommentere på enkle innlegg enn å skulle gi en avhandling på mer avanserte ting.. *jeg henger mest på 'skravle' -er dermed ikke så heftig bundet opp til å være alvorlig i maska og bare snakke graviditet som man er på de andre debattene.. Er på BIM fordi jeg har ledig tid -ikke fordi jeg hele tiden lurer på noe eller er ute etter å hjelpe folk med deres problemer.. *noen ganger blir jeg bittelitt forundret over innlegg hvor det hadde kostet HI midre å søke på Google selv enn å skrive et langt 'Jeg lurer på..'-innlegg på BIM.. Og da kan det også hende at jeg hopper glatt over å svare.. Mulig det er kynisk, men sånn er det altså.. Nå vil det vise seg om ærlighet varer lengst!
SokkeLaila Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Men JA! Jeg åpnet jo do-innlegget ditt! Kjente igjen nicket ditt og tenkte -'Jøss! Vært obstipert du?'
temi & keli Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 uff.. var redd du fossblødde eller.no, jeg | -men ja.. Jeg husker det fra sist.. De/vi som var i "gjengen" da fikk gjerne 150 svar på tull, mens fortvila jenter med mer anonyme nick var heldige hvis de fikk tre svar.. Jeg får litt dårlig samvittighet når jeg tenker på at det å snu dorullen for Curlymor ga meg tjue ganger flere svar enn svimle/kvalme/blødende/fortvilte andre fikk.. Det var jo DE som hadde trengt oppmerksomheta, ikke Curlymor og jeg.. VI klarte oss alltid... *hjertesukk*
prøvekluten+3små Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 ..og kom det mange klumper ut? hahhah,sårri ass...kunne bare ikke dy meg med min labre humor dette er den type innlegg som alle bare mååå klikke på,fordi det ofte kan vise seg å være noe helt anna enn hva overskrifta forespeiler...og den type innlegg man svarer på om man ikke har bedre fore:oP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå