♥♥ M ♥♥ Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Var i oslo i helgen og gikk forbi denne butikken. De hadde jo sååå mye nydelig. Men turde ikke gå inn. Var jo dørvakt og alt mulig der. hehe..
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Spörrs jo helt på modellen det da. - Jeg har en liten en (konvolutt sak) den var limited edition - kjöpte den i utlandet for ca 7000 norske Så har jeg en litt stor bag lignende sak den kostet nermer 18 000 det var og i utlandet (men den bruker jeg mere som bag - litt sånn når man skal ha med en del stäsj til ungen når man er ute på tur)
En_av_hver Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Lucky you!!! (og det var IKKE ironisk ment) Er bare litt misunnelig he, he.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Skal du ha noe str. på... Så alt over 12-13-.000 og oppover....
Gjest Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Er altfor mye fake Luis Vuitton ute å går... Det er trist, for ødelegger merket ganske mye...
♥♥ M ♥♥ Skrevet 7. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2007 Oi, kjempe dyrt da nussepus. Elsker veskene fra LV, men har ikke lyst å bruke mange tusen kr på veske. Men utrolig stilig butikk da. Er ikke like kult å ha en fake en liksom.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Fake er bare dumt... Og de som har fake har ofte fått for seg at logo-flash er kult.... Men alle kjente designmerker koster noe i samme gate, så er ikke noe spesielt dyrt iforhold.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Fake er vel helt greit om man liker vesken synes jeg ) Har en veninne som har nesten maken som min bag lignede sak - hun betalte kunn 1000 for sin fake ,- men det var fake ifra Singapore og de kan du faktisk ikke se at er fake - föler tom garanti bevis og id på de fakene der nede. Viktigste er att man liker vesken sin ikke hvilket merke det er eller om det er fake eller ikke er nå min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå