Gå til innhold

Personlig hygiene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si min samboer stinker på dette området. Han dusjer ca hver 14 dag. Prøver å få han til å dusje oftere men det nytter ikke.

Tro det eller ei så plager ikke dette meg så veldig. Er vel mangen av dere som rynker på nesen nå!

Men problemet er at underlivet mitt lukter ganske fælt siden p.... hans er skitten når vi har sex. Har hatt infeksjon før og fått kur for det. Da forsvant lukten. Men det tar ikke lang tid før lukten er tilbake. Gidder ikke nekte sex heller da. Da hadde det ikke blitt mye på meg gitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, den skal du lenger ut på landet med. Hver 14. dag.. LOL

Skrevet

Ehh... herlig! :(

Hvis dette ikke er kødd, håper jeg dere vasker barna deres oftere...

Skrevet

Barna blir vasket 2 ganger i uken, og jeg selv dusjer annenhver dag.

Og nei, dette er ikke kødd!

Skrevet

Ettersom du faktisk har hatt infeksjon som følge av hans urenslighet, ville jeg forlangt at han hadde vaska seg litt oftere (MYE oftere...). Det hadde ikke blitt sex i hvertfall. Da hadde jeg heller hatt meg med en nyvaska dildo!

Skrevet

grispeis spør du meg.. fy fillern altså..

Skrevet

Hæh?? Hver 14.dag?? Min dusjer en gang i måneden.. Kanskje derfor han har sår og byller over hele kroppen!! Og for ikke å snakke om mitt underliv... Når jeg tenker etter, så er det igrunnen merkelig at vi har de 13 barna vi har....

Skrevet

Håper det HI tuller...for maken til grisete hygiene hos dere begge!!! Æsj....

Skrevet

gud,du på toppen må ha et kjedeli liv..vaska seg kvær 14 dag du liksom,e d ikje på tide og skift han ut då? jaja,kvær si løst sei eg nu bærre.. å ka d har mæ småtroll 0-1 år og jør by the way?.. get a life..

Skrevet

Hvis du har sex med en som dusjer hver 14. dag, så har du et større problem enn han spør du meg..hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...