Gå til innhold

nå blir jeg gal...er det mulig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

natt til 26juli dro jeg til føden med rier...de stoppet opp når jeg hadde 4 små cm i åpning. i går måtte jeg dra inn igjen, denne gangen var riene vondere (jeg hadde tidligere på dagen vert hos jordmor som skulle strippe meg, men hun stoppet raskt for jeg hadde en vannbul rett ved åpningen så hun var sikker på at vannet skulle gå hvis hun fortsatte) etter noen timer på føden stoppet riene opp igjen, og nå hadde jeg bare 4 veldig gode cm,nærmet meg 5...ikke mer skjer, bare kynnere som gjør vondt. hvor mange ganger skal jeg bli lurt på den måten?? er så lei nå at jeg vil bare grine. og det går ut over jobben til sambo, for han er alt for trøtt til at det vil være forsvarlig å dra på jobb etter en slik natt.

noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å komme litt mer i gang?

har gått mye i trapper og gått tur...i hele natt..

(hvis jeg kommer inn med rier igjen som varer til neste morgen så tar de vannet på morgenen, men vil ikke gjøre det på kvelden sier de for da er de mindre på jobb)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex skal vist hjelpe,hehe.

Ikke det at det har gjort det her i gården da, men men:)

Skrevet

han vil ikke ha sex siden det er så åpent, og han har hørt jordmødrene som sjekket åpning i natt si "ja,nå kiler jeg henne på hode"

forståelig det da...ikke noe en tenner på liksom...men men.

har lurt litt på å prøve lakserolje, men jeg fødte fort med min første og er i tillegg redd jeg skal bæsje på jordmor (kjenner ei som gjorde det pga lakserolje.)

Skrevet

Hehe ja da skjønner jeg det kan være litt rart:)

Jeg hadde vært veldig forsiktig med lakserolje hadde jeg vært deg, ihvertfall etter alt man har hørt om det nå.

Hmmm har du prøvd med kanel eller kjøre på humpette veier?

Har hørt at det skal hjelpe også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...