Gå til innhold

Fader så stolt jeg er over meg selv altså.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg holdt på med ketolysekuren i nøyaktig 8 uker og har gått ned 9 kilo på den. Fra 86 kg til 77kg.

Mår såååå mye bedre, fått mer overskudd, bedre fordøyelse, penere hud, og mår allment mye bedre. Blodtrykket har også gått ned drastisk.

Så til dere skeptikere til ketolyse, Dette funker virkelig og jeg takker den for en bedre hverdag ;o))

Sammenlagt har jeg nå gått ned16 kilo siden i vinter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååååh!! Så sinnsykt hærli!!=D

Menneh.. hehe.. Hva er ketolysekur? *dumme meg*

2 mnd og 9 kg!!! Jeg er imponert! =D

Skrevet

Så flink du er Cat:o). Når en slankekur medfører så mye positivt er det veldig bra. Stå på!

PS:

Når er konserten i Oslo?

Skrevet

I morgen ;o))

Du M1g. Har jeg ringt deg idag???

Skrevet

Syns du ikke det var forferdelig å følge den kuren? Er noen på jobb som driver på og det ser ikke kjekt ut... Jeg skal ned fem kg nå, ( ble litt mye cola og chips i sommer, hehe) men jeg vurderer å kjøpe pulver :-)

Skrevet

Såg nå at det var ikke den kuren jeg tenkte på. Den er feks, en kopp te uten sukker og en stangselleri til frokost, en tomat til lunsj osv,,, gruusomt!

Skrevet

Fælt nei så aldeles ikke. Jeg spiser jo kjempemat og blir mett og god hele tiden, så det har ikke kunnat være enklere. Vanskelig blir det heller når jeg skal venne kroppen til mere karbohydrater igjen.

Skrevet

Ok, hehe, nei det hadde jeg ikke klart, hørtes tortur ut ;o))

Skrevet

Flinke, flinke jenta:-))

Gratulerer Cat! Står virkelig respekt av innsatsen din:-)

Tenker det er ei som skal ut og shoppe klær nå? :-D

Skrevet

Så flink du har vært! Men er du ikke redd for å legge på deg igjen når du begynner å spise karbohydrater igjen?

Skrevet

Skal opereres først SÅ skal jeg SHOPPA !!!

Skrevet

Nei du har ikke ringt, sendt mld. Du er faktisk veldig beskjeden i forhold til datteren din :o)

Det sto "urten" i overskriften, kanskje den var til noen andre? Men jeg må nok melde pass til kaffe i morgen, T. har innkjøring i barnehagen og H. jobber sent denne uken...

Skrevet

Hmm, jeg må lese litt om den kuren jeg. Et alternativ til milkshakene :-). Men de syns jeg forresten er så gode at jeg hadde gleda meg til å begynne å drikke de.

Så flink du er forresten! Er sikkert deilig å bli lett og fin!

Skrevet

Jeg trur at hvis jeg er like flink til å følge stabiliseringsplanen som det jeg har vært til å følge kuren så vil nok det også gå bra ;o)).

Jeg er derimot ikke så redd for å gå opp noen kilo i stabiliseringsfasen og skulle det mot all formodan gå oppover kan jeg jo atids starta med kuren igjen.

Det viktigste for meg nå er å få operasjon. Så skal jeg være 100% fornøyd med meg selv.

Skrevet

Åhhh ikke rart jag ikke fått noe svar fra

knusmegharenurtsomvokserihodet. hahaha.

Skal bli flinkere å sende meld til deg også sjø ;o)))

Skrevet

Høres bra ut :-) Det er veldig viktig å være fornøyd!!

Skrevet

Jepp ;o))

Trur du virkelig jeg bryr meg om at noen vet at jeg bruker et annet nick på 2 andre forum. hahahaha. Det er kun gjort for å få litt variasjon ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...