smellie Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Er det noe rart det blir krig i verden sa mamma til oss når vi kranglet, og nå sier jeg det samme selv når mitt barn krangler med sine venner. Hold fred! Si unnskyld! Gi henne en klem! osv. Også legger vi barna våre, logger oss på her å setter igang et kjempe spetakkel. Det er bitte litte granne flaut, er det ikke vel?
En_av_hver Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 He, he. Håper noen føler seg litt truffet:-) Godt sagt!
smellie Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 Jeg dytter litt på mitt eget innlegg jeg!
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 De det gjelder eier ikke skam i livet, så dette faller nok, som alt annet, for døve ører.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Hvor krangles det i dag da? Jeg har ikke laget spetakkel... :-/
smellie Skrevet 7. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2007 Det er bra, for nå skal vi alle være venner, snille og gode mot hverandre. Hvis vi ikke har noe godt å si til hverandre så skal vi heller ikke si noe som mamma sa... I fare for å tulle det hele bort og lage et "sitte rundt bålet, rusa på livet og jesus, og synge kombaya" innlegg så mener jeg faktisk at de siste dagene på DIB har vært et eneste stort PMS virvar og det er jo ikke noe gøy.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Hehe...klemmer til deg Smellie, du har et snabla godt poeng...
smellie Skrevet 7. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2007 Når jeg var liten hadde jeg en venninne som hadde en plate med en sang som gikk sånn: "Jo mere vi er sammen, ja sammen, ja sammen, jo mere vi er sammen jo gladere vi blir, for din venn er min venn og min venn er din venn...jo mere vi er sammen jo gladere vi blir..." Nå endte det riktig nok opp med at jeg ble skikkelig misunnelig på henne som hadde så fin musikk at jeg lugget henne, og bet henne i underarmen. Vi er veldig gode venner igjen nå da, hun er kjempeflink til å tilgi, og jeg kan kontrollere sinnet mitt. Vi klemmer hverandre i stedet for å bite rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå