Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Er jo bare drittslenging her..
En_av_hver Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Tror heller det måevære det dårlige været jeg, eller en kombinasjon he, he. De som ikke "pleier" å ha så fint vær har ikke tålt at de har hatt nettopp det og omvendt.....hi, hi:-)
Dronningen! Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Tror faktisk ikke man kan skylle på været - mange som var kranglete når det var dårlig vær også..... Kanskje det ligger noe i at ferien akkurat er ferdig og den ikke ble akkurat som forventet? Jeg er like blid selv om det er regn, sol, snø eller storm fra alle kanter:o)
En_av_hver Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Lik meg du da he, he. Du, tror du at jeg vet hvem du er??.......
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Er det det krangles hen nå da? jeg som er helt blind eller?
Dronningen! Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 En av hver... Nei da, jeg vet ikke hvem du er, men mannen min jobber en del med din etat i Oslo. Også skal nevøen min til Manglerud snart:o)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 noe må det være...er jo ikke hyggelig her idag..
Anne-B. Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Tja, jeg blir da i alle fall amper, men usaklighetene forbeholder jeg samboeren min. Stakkars mann, hehehe.
En_av_hver Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Mente omvendt.....om jeg vet hvem du er? Du bor i Drammen sant? ;-)
Dronningen! Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Nei, jeg bor 2 mil syd for Oslo - Ski. Men jeg kjenner faktisk en betjent i Drammen også)
En_av_hver Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Vil du fortelle meg hvem det er? Evt på PM? Der kan du jo også fortelle meg hvorfor jeg har lagt sånn merke til deg her inne hi, hi:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå