Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/10011816
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Fortsatt lite å finne på skjønner jeg....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Hun er ikke den første som har trykket på anonym,for så å glemme det og kommer sikkert ikke til å bli den siste heller. En annen ting,hva var galt med den tråden,hun var jo ikke slem eller stygg mot noen der,spurte bare om hjelp.Trenger jo ikke henge folk for det.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 skulle likt og sett det jeg og.. har hørt at en god latter forlenger livet!.. hahahaha...
Babyfacepsycho Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Jeg kan vedde på at alle dere som sitter her og kritiserer Ellie og ler av henne selv har gjort mange tabber i livet også. Hvis jeg sier: Den som aldrig har tabbet seg ut noen gang, kan fortsette og skrive i denne tråden. Hvor mange tror dere det er som kan skrive da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå