Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 jeg søkte kontantstøtte fra august. i søknaden skrev jeg at barnet mitt skal gå i bhg 60 %, 27 timer i uka og hvilken bhg h*n skal gå i. i dag fikk jeg brev i posten om at jeg fikk full kontantstøtte... hæ? kan jo ikke stemme... mannen mener det er de som har gjort feil, derfor skal vi bare ta i mot det vi får. hva sier du?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 De har gjort en feil ja, men det bør dere ordne opp i. Trygdekontoret vil kreve pengene tilbake selvom det skulle gå laaaang tid. Det blir oppdaget, spørsmålet er bare når
Kjærlighet <3 Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Trygdekontoret har gjort feil, men som hun over sier så burde dere ordne opp i det. Dere blir nødt tilå betale tilbake når dem oppdager feilen...
Gjest Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 du burde si ifra ja. du er selv pliktig til å si ifra selv om det er de som har gjort feilen.du er pliktig til å betale tilbake hver krone du får for mye. men du har rett på full i august, men redusert fra september
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå