Gjest Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Og har den vært riktig for dere som har barn?? Ifølge testen skal jeg få en jente nå, og senere skal jeg ha en gutt og så en jente igjen
lotta72 har fått Anders Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Tror ikke på ringtesten, men har en venninne som sier at den har stemt HVER gang hun har tatt den på noen. I følge henne får jeg en gutt. Skal på UL 24 august, så da får jeg vel se om hun får feil for første gang.
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 fint du skal ha mange barn nonnings har sendt deg pm som det heter.
Athina' Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Ringtesten er bare tull egentlig. Skulle jeg ha latt den hole på helt til den stoppet skulle jeg nå ha sittet her med 5-6 barn(gadd ikke å holde på mer da hehe) og det gjør jeg ikke kun en datter :-) Denne gangen svinger den over magen men før den stopper så går den i ring. Joda jeg fikk høre på UL at det så ut til å bli gutt, men skal tilbake i uke 26 og 32(spørs om de sier at det bli jente da) så da skal jeg be om bekreftelse for jeg kjøper ikke mer før jeg er 100 % sikker :-)
Adriansmor med tulla Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 bare tøys og tull... den sa gutt og jeg skal ha jente...
Gjest Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Man kan jo ikke stole på en sånn ting, men den har virket for moren min og alle hun kjenner som har tatt den :-P
junea Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 tror ikke på den skulle ha jente ifølge den men fikk gutt,
lillegull:) Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 detr ned ringen har jeg ingen tro på, men derimot det kinesiske fødselskartet kan jeg nok tro mer på.. mange som har fått rett der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå