Gå til innhold

Dårlig gjort av dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt merke til at hver gang jeg poster et innlegg med anonym så får jeg drøssevis av svar, men når jeg signerer med nick så er det bare 1 eller 2 som svarer, hvis jeg er heldig.

Dette synes jeg er utrolig kjipt av dere!

Jeg vet at det ikke er fordi noen har noe imot meg, fordi jeg har ikke stukket meg ut her inne, svarer bare innimellom på innlegg som jeg synes jeg vet noe om..

Synes dette er trist, for jeg ser at så mange av dere her har så godt samhod og "kjenner til hverandre".. og jeg skulle så gjerne blitt endel av det, for det er godt å ha noen likesinnede å snakke med innimellom, men så lenge ingen gidder å svare så blir det veldig vanskelig!

har også lagt merke til at triste og sjokkerende innlegg får mye mer respons enn de som kanskje er litt mer "hverdagslige".. husk på det at noe som kanskje kan virke helt borti natta for dere å spørre om, kan være veldig viktig for andre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt enig med deg, d kan være litt 'klikkete' her inne, selv om jeg ikke tror at folk egentlig mener det sånn. Men noen har fått skikkelig god kontakt med hverandre og bor kanskje i nærheten av hverandre og får ekstra god kontakt om de møtes 'in real life'.

Litt vanskelig for oss outsiders som ikke har noen kjentfolk el.l her inne fra før å komme inn rekkene......

Skrevet

Herregud dette er et nettforum...

Høres ut som skolegårdsdrama i 9.klasse dette her!

Buhu jeg får ikke være med i gjengen med de kule BIM-damene!

Skrevet

Du kan jo sende PM til noen du ønsker å bli kjent med da, det har jeg. Dette er jo noe du må ta initiativ til selv, ved. f.eks å legge inn innelgg direkte til noen, eller ved å spørre spørsmål til noen i et innlegg.

Hvis du ønsker å bli kjente med noen her inne, så kan du jo spørre om det er noen har har termin omtrent samtidig som deg, bor i nærheten av deg, skal føde på samme sykehus som deg osv.

Jeg la inn et innlegg forrige uke med spørsmål om det er flere som skal føde på Ahus i februar. Fikk mange tilbakemeldinger, og nå har vi arrangert treff.

Det er nok opp til deg å bli kjente med noen, gitt...

Skrevet

Og i stedenfor å legge inn et innlegg som dette "Dårlig gjort av dere", så kunne du ha lagt inn et innlegg; "Noen som vil bli kjent med meg", "Noen som har msn og vil snakke litt?", "Noen som vil skravle med meg i dette innlegget?" osv osv.

Skrevet

Det er jo ikke sikkert det er så veldig mange andre i nærheten her.....ikke alle som bor i sentrale strøk av landet heller ;) Skrive PM er jo greit, men å legge inn vanlige innlegg, da er det ikke så veldig mye respons bestandig, det er bare det. Gidder ikke si at jeg sitter og syter for at jeg ikke får 'være med i gjengen', for den følelsen har jeg ikke. Har faktisk til og med sluppet å bli hetsete av anonyme for mine noen ganger 'dumme' spm. Men det kan nok virke ganske vanskelig å komme inn for nykommere her, I SÆR om de er så uheldige at de råker ut for utidige anonyme den første tiden, før de har forstått at de ikk eer noe å bry seg om

Skrevet

La ikke inn dette innlegget fordi jeg absolutt skal være med i noen "gjeng" eller bli bestevenn med noen her..

Jeg la det inn fordi jeg synes det er dårlig at man får bortimot NULL respons når man legger ut innlegg med nick, hvis man ikke er godt kjent her inne!

Har prøvd det ut mange ganger.. og hver gang jeg stiller spørsmål under anonymknappen så drøsser svarene inn.

Synes bare dette er synd..

Skrevet

Jo, men alle er jo nye når man kommer hit. Jeg har iallefall aktivt prøvd å bli kjent med noen, og ikke ventet med at de vil bli kjent med meg.

Og jeg har bare vært her i 2 uker.

Ærlig talt, det er opp til hver enkelt hvor vidt man ønsker å bli kjent eller ikke. Ikke alle her inne er opptatt av å skulle få et såkalt nettverk heller.

Og om man får svar på innleggene eller ikke, kommer jo helt an på hva slags type innlegg det er. Ikke alle kan og vet svaret på alt, deriblant meg.

Skrevet

Får aldri svar på skravlesiden.. Der er det kun de som daglig skriver innlegg ala "DA har jeg vært på føden" "ÅÅÅ, DA triller tårene her" "DA har jeg kjøpt vogn" "DA har jeg vasket kjøkkenet" "DA har jeg vært på do", som får svar...

Skrevet

Kanskje du legger inn kjedelige innlegg da.........!

Skrevet

Men herregud, les hva jeg skriver da!

Se bort fra det med å bli kjent med noen, for det var bare noe jeg nevnte!

Hovedtingen er at hvis man legger ut et innlegg med nick, et nick som ikke har skilt seg så veldig mye ut her på bim, så er det nesten ingen som gidder å lese det, langt færre som kommenterer.. selv om det er helt normale innlegg som de aller fleste, inkludert deg, burde kunne svare på.Jeg personlig svarer nesten på alle innlegg jeg leser, hvis jeg har noe å si.

Men jeg skjønner jo nå at det tydeligvis er mest interessant å svare på innlegg som er lagt ut av folk man kjenner til.

Skrevet

Jeg tror det er litt sånn at jo mer aktiv man er, desto flere svar får man. Vet ikke helt hvorfor, men det er vel gjerne litt sånn at man er litt ekstra interessert i å høre hvordan det går med de man vet forhistorien til?

Men personlig, så svarer jeg på innlegg etter hva innlegget dreier seg om, og ikke hvem som har skrevet det.

Skrevet

Folk er faktisk forskjellige og ikke alle kan være av typen 'hei, vil du være venner med meg?' Hehe, sånn er jeg ihvertfall 'in real life', men synes det er litt lettere på nett. HI, send en PM hvis du vil da, jeg biter ikke :)

Og håper ingen av de faste her inne føler at jeg sitter og sier at de er overlegne osv, for det mener jeg ikke, har fått mange fine svar og råd her inne! :)

Skrevet

Nei, men da kan man heller ikke regne med at man blir kjent med så mange. Noooe initivativ må man ta selv.

Skrevet

Ikke kjedeligere enn "hva har dere på stuebordet?jeg har en hårstrikk og en tyggis"

Skrevet

Vet hva innlegget ditt dreier seg om, men vi gikk videre til dette å bli kjent i steden.

Skrevet

Jeg synes HI er tåpelig!!! Folk svarer på de innleggene man vil!!!

Skrevet

Ha Ha, "DA har jeg vært på do" :D.....

Skrevet

Virker som de med sånne nick som "Pølsemor med 2 små prinser" "Får_enda_en_snulle" "Kosemamma+snuppe&spire" er de som får flest svar.. Løsningen er derfor å få seg et slikt nick..

Skrevet

Jeg er litt enig med deg, det er klikkete her. Og noen er oftere inne enn andre, slik at de holder mer kontakt med hverandre. Men det er opp til oss selv hvor aktive vi vil være. Har blitt litt såret her inne jeg også, så humøret mitt svinger litt når jeg er her inne. Noen ganger tenker jeg at skal det være slik gidder jeg ikke å gå inn på BIM, mens andre dager er det kjempegøy å være her inne!

Skrevet

Har nå vært her i godt over 2 år,og er passe varm i trøya,men har da innimellom innlegg som får lite eller ingen respons,sånn er det bare. Kanskje har man formulert seg knøvlete,eller så spør man om ting som folk rett og slett ikke vet svaret på! en annen ting er overskrifta på innlegget. Skriv noe som fenger litt,som trekker folks interesse! Trenger ikke være en konkurranse i stilskriving,men innlegg som har overskrifter a'la "uff" "kurs" "magen" osv suger kanskje ikke til seg flust av lesere...

Jeg kjenner flere her inne,og er mest på bim for å skravle med dem,tøyse litt,få dagen til å gå,og en gang innimellom diskurere baby i magen o.l. Vi er flere som er sykemeldte,kjenner få i nærområdet,sitter hjemme med barn e.l,og dette blir en del av vårt sosiale liv,så blir mye annet fjas her for mange av oss enn akkurat baby... Som regel holder man jo sånt på skravle eller krangle,og da er det ofte bedre å legge ut mer seriøse innlegg på noen av de andre forumene. Her blir de heller ikke dyttet ned så fort. På skarvle kan det være stor trafikk,og en innlegg kan ramle fort ned på sida,og da legger kanskje ikke alle merke til det.

Forøvrig er det alltid gøy når noen byr på seg selv her inne,så det er sikkert slik at vedkommende også blir lettere lagt merke til når de har innlegg her,som ellers i det virkelige liv.

Skrevet

Hvis du signerer med nick hver gang du poster så er det kanskje litt lettere for folk å huske deg. Du sier selv du bare poster svar innimellom, og hvis du da signerer med anonym så er det ikke lett å memorere navnet ditt. Sier jo seg selv at sjansen for at noen skal huske deg er større dersom du signerer med nicket ditt isteden. Jeg opplever at det er veldig opp til en selv hvorvidt man vil ta del i "klikkene" - er jo valgfritt hvor aktiv man ønsker å være.

Skrevet

Noen ganger får man dårlig respons andre ganger ikke. Det kommer ann på hva man legger ut og event hvem man er, feks vis du har fulgt med på hønemor sine innlegg.

Når jeg er her inne så prøver jeg å svare de jeg føler jeg kanskje har et svar til.

Har å lagt ut innlegg som jeg ikke har fått svar på heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...