Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hva gjør det at heksa la ut innlegget? personen er jo fortsatt anonym?
Babyfacepsycho Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jo men når innlegget blir lagt her så får det mye mer oppmerksomhet. Hva om hun ikke vil ha sååå mye oppmerksomhet? Synes det valget skulle ha vært hennes og ikke heksa sitt.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 tja mulig. hun la det jo ut på småtroll og det blir jo ganske hett der i blant (se barnepassdebatten liksom).. når man legger ut et anonymt innlegg kan jeg ikke se problemet.. detk unne jo blitt enda større på småtroll. hun la jo uansett ut et sjokkerende innlegg!
fleXibel Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Trengte ikke¨å være så ufin i munnbruken forde... Var utrolig unødvendigt av deg synes jeg uansett hvor imot du var for at innlegget ble lagt ut..
Babyfacepsycho Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Mulig jeg var ufin. Men jeg ble irritert rett og slett. Må vel være lov det? Jeg har selv vært i et forhold hvor jeg ble slått. Kanskje derfor jeg reagerer dom jeg gjør på vegne av HI.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Det har jeg og og jeg reagerte ikke så mye på at hun la det ut. Det var tross alt anonymt,
Babyfacepsycho Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Uansett så burde det vært opp til henne. Jeg hadde hvertfall ikke likt om noen uten videre hadde kopiert et av mine innlegg på den måten.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Ja selvsagt, men jeg tror ikke det skader. På småtroll kan det jo fort komme en anonym som skjeller ut HI ikke sant.. her inne fr hun i det minste saklige svar.
Babyfacepsycho Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Jo det er sant. Men jeg syntes det var dårlig gjort og ikke spørre først. Det står jeg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå