Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Jeg vil ha Ariana, synes det hørres mykest og penest ut!! Sambo nekter, han vil ha Adriana...!:-( Hva synes dere er finest?
mammmamia ** Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Jeg er enig med deg :-) Synes Ariana er kjempefint, og mykest ja, men synes også Adriana er utrolig pent!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 stå på ditt...Adriana var ikke noe fint.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Min datter heter Adriana,likte det bare bedre og bedre. har fått veldig mye skryt av det, at det er så fengende og si.osv.Pluss at det er nesten ingen som heter det, er jo brasiliansk. Ariana synes jeg er bob bob liksom. Dattera til han fotballspilleren heter jo det, begynner å bli litt IN navn.Kunne ikke hatt det selv.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Jeg synes også Ariana er finest. Synes ikke det er så viktig at andre heter det samme. Vi valgte Iselin til vår lille jente fordi vi likte det og ikke fordi det var få/mange som het det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå