Gå til innhold

Maur maur maur............

Anbefalte innlegg

Skrevet

...de er OVERALT! Inne, på terassen, på hellene, i grusen........Hjelp, det klikker.....Små, store, og FLYGEMAUR! Flere som har samme problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varer ikke så lenge, hehe. Fattig trøst, men.. :P Mye flygemaur i Trondheim nå.. Uææ.. :S

Skrevet

Har lissom på følsen av at det er møkkete her, pga av all mauren........Hvorfor kommer dem a?*ha seg vekk*

Skrevet

Ja!!! hadde invasjon i går vi da... *grøss*! Mannen min fløy rundt med radaren, lå mauerlik overalt.

men... har i tillegg noen bitte, bitte ,små og svarte dyr. Kravler rundt på huden... kiler som bare det. Ser nesten ut som små larver. Hadde mengder av dem i går, og jammen er de her i dag og!

Skrevet

Ja, de små svarte ja.....De var her i går oxo, men hakke sett dem i dag.....Ække det sånne som er ig resset og på blomster? Små og ekle...Jeg HATER kryp!

Skrevet

Ja... de er så ekle! Er ikke like mange idag heldigvis!

Ikke glad i kryp jeg heller...

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

LEgg ut salt og kokende vann! det gjør jeg hver dag, maurtue UNDER verandahellestien

Skrevet

Hvor kjøper jeg de? Tror f... imeg at jeg har et bo i veggen.......De kommer jo ut fra taklista.....

Skrevet

Kjøpes på gartnerier, plantebutikker o.l Jeg har pleid å kjøpe på Plantasjen. Fungerer mot det meste av kryp. Holder både maur, veps, edderkopper og annet borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...