Pinny og lillegutt Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Flere som er plaget av de hersens småfluene? Vet ikke åssen type de er, men er ikke de vanlig irriterende som bråker når de flyr.. disse er bitte bitte små og kommer i svære flokker (føles det ut som). I går da jeg og sambo skulle legge oss fikk vi oss en enorm overraskelse på soverommet, vinduet (som hadde stått oppe siden det var så varmt her i østfold i går) og lampa var stapp fulle av disse små fluene. Så vi kunne rett og slett ikke sove der. Så sambo sprayet rommet med sånn flue-middel og vi måtte legge oss i hver vår sofa i stua. Så har ikke fått noen bra nattesøvn i natt Men sambo var litt søt da.. vi har 2seter og 3seter og jeg sa at jeg kunne ta 2seteren, siden jeg er mindre enn han, men han nektet og sa "Ikke F. om jeg lar deg ligge sammenkrøpet i en 2seter! Du er gravid!! Du tar 3seteren, ferdig med den saken." Så ser jeg den svære gubben krøller seg sammen i 2seteren og prøver å sove. hehe, så ganske rart ut, han er 183 og veier 102kg.. så han er ikke liten Men han sov bedre enn meg i natt da.. merkelig nok. Men skal bli deilig å få tilbake soverommet! Men først må det vaskes, stinker flue-spray, og daue småfluer over alt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå