Gå til innhold

Legger inn denne fra småtroll 0-1...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer hjem med mulig ribbens brudd og stiv nakke.

Gubben dro på byen mens jeg satt igjen med barna. Ble sint og ville snakke, det endte med spark rett i brystet så jeg mistet pusten og fikk brekkninger.

At jeg aldri klarer å komme meg bort, dette er ikke første gangen men den alvorligste;(

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

omg. gidd og legg d ut her....

Skrevet

Miss Dior; hvorfor ikke? er flere her inne enn på småtroll, og syns ærlig talt denne jenta kunne trenge litt feedback.

Skrevet

Unnskyld meg men dette synes jeg er dårlig gjort av deg HI!

Hun har da ikke bett o,m og få innlegget sitt kopiert over hit.

Bruk hodet for faan.!

Skrevet

Slutt å hakke på hveandre for slike ting...

Hun er jo ennå anonym...hva er problemet???

Skrevet

Greit nok at hun ikke har bedt om det, men var vel ikke det som var poenget her, egentlig..

Kanskje noen som har erfaring med voldelige forhold og klarte å komme seg ut av det, kan si noe fornuftig og gi noen gode råd?

Skrevet

Ja men det spiller da ingen rolle.

Du kunne i det minste ha spurt henne først da.

Nei bruk hodet og spør før du gjør noe sånt.

Er da virkelig ikke sikkert at hun ville ha det utlagt overallt på hele dib bare for at hun skrev 1 litet innlegg om det.

Skrevet

herregud hva gjør det om hun legger det ut her? Den anonyme trenger jo ikke vedkjenne seg dette.

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Jeg ble nesten drept av eksen min. Jeg måtte alltid være enig, absolutt alltid.

Prøvde å gå i fra ham gang på gang men han lurte meg alltid tilbake.

Tilslutt etter år med juling og diverse terror klrte jeg det. Jeg kunne ike si "jada" i feil tonefall før han slo og ba meg legge meg på alle fire og gråte om tilgivelse, det var viktig for ham at jeg ba om tilgivelse.

Jeg prøvde og prøvde å gå , ble kvalm av meg selv som ikke klarte det. Men saken er at du ikke blir klar for å gå før du blir klar for det.

Jeg sa ja i feil tonefall og han prøvde å slå meg, men jeg ble så lei at jeg løp på kjøkkenet og hentet forskjærskniven og truet med å ringe 112. Da endelig dro han. Ble endel tull etterpå og vi er i rettsak den dag i dag fordi han skylder meg godt over 300k.

Men det tar tid. Du vet du må gå men du klarer det nok ikke før det er blitt for mye.

I flere år trodde jeg på han; du er verdiløs, ingen andre vil ha deg, du er en hund, du er heldig som har meg osv.

Sannheten er at det er vel ingen som har behandlet han så bra som meg. Hadde jeg tatt til motmæle hadde han nok sagt hei og ha det.

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Når drittfyren du er sammen med endelig har sparket deg langt nok ned i søla klarer du nok å gå, og da vil du fortsatt stå der som et sterkt menneske.

Men det krever mye. og jeg var totalt revet ned.

Skrevet

Hvis hun er en litt aktiv bruker her på dib så kommer hun ikke unna og se dette innlegget. Og siden ingen vet om hun synes det er greit og ha det lagt ut her så synes jeg det hadde vært i orden og spurt først.

Skrevet

Håper jenta kommer seg unna!

Og til alle andre som lever i slike forhold : Håper dere og kommer dere ut av det. DERE ER VERD SÅ MYE MER !!!!!!!!

Skrevet

Grunnen til at jeg la det inn, er at det garantert er flere damer som har opplevd å leve sammen med en kjip jævel - deriblant meg selv. Vokste opp med en voldelig far, noe som ødela meg såpass at jeg fant meg en voldelig samboer.

Heldigvis kom jeg meg unna, og fikk dømt eksen min for grov vold. Han har fortsatt besøksforbud, selvom dommen var i 2004.

Et av maktmidlene til en voldelig/psykotisk mann, er å isolere dama si. Hindre henne i å lufte sine problemer med andre, hindre henne i å ta imot råd og hjelp.

Derfor; jo flere som leser innlegget til Anonym, jo bedre. Jo mer sånne ting blir pratet om, jo bedre.

Skrevet

Hun har lagt det ute på småtroll 2-3 også, så jeg tror ikke at hun vil akkurat holde det skjult.

Skrevet

Poenget er jo at det skal være opp til henne.

Hvordan hadde dere selv likt det hvis noen hadde kopiert en av deres tråder og lagt den ut på et annet forum?

Derfor mente jeg at det hadde jo vært enkelt og bare spørre.

Skrevet

da kan vel den rettmessige eier av tråden heller si fra til HI her at hun ikke likte det, så kan DE TO ordne opp seg imellom.

Skrevet

Herregud da. Hvor har det blitt av sunt fornuft? Det er ikke hun som skal behøve si ifra Hvis hun blir missfornøyd. Det er da den personen som har lyst til og "låne" innlegget hennes som skal spørre først.

Hvis jeg har lyst og låne en ting av ei venninne foreksempel. Skal jeg da bare låne det for og så vente på at hun gir beskjed om hun godtar det eller ikke? Eller skal jeg spørre først?

Hvorfor skal sunt fornuft slutte og gjelde her inne?

Skrevet

sunn fornuft er det mye av, men om du virkelig tror at folk ikke bruker det du legger ut på nett bør du kanskje la være å legge ting ut. Det har vært gjort flust av ganger før og vil bli gjort flust av ganger etter.

Skrevet

Holder fortsatt på at folk burde klare og bruke samme fornuft her inne som i det daglige liv.

Man spør først!

Skrevet

Babyfacepsycho; jeg syns det er interessant at du vil bruke så mye energi på å "ta" meg for at jeg la ut denne tråden. Hva med å heller skrive noe oppmuntrende til jenta som skrev den?

Skrevet

Hvis du lese på småtroll så har jeg skrevet til henne.

Skrevet

Min samboer lurer på hva mannen heter og hvor han bor... at kvinner skal behandles med respekt og at du må se det selv, og vite at det finnes så mange bedre menn der ute, som vil ha deg!

Og jeg er enig med ham :-D

Håper dette ordner seg for deg, og at du finner styrken til å kunne si stopp, jeg orker ikke mer!!!

Kjempe mange klemmer til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...