Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Barnefar er komplett imot at jenta mi skal gå i den barnehagen hun har fått plass i. Så jeg snakket med barnehagen i dag og da fortalte de at barnefar har fått faren sin til å ringe både barnehagen og kommunen!! Fantastisk! Jeg er fornøyd med barnehagen selv- veldig fornøyd. Og det er en offentlig godkjent barnehage så selvsagt er den forsvarlig. Men de bare MÅ legge seg opp i og hakke på absolutt alt. *sukk*
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Alt. Det hadde vært like feil om det var en annen barnehage. Det kan jeg bare love. Men arguementet her er at denne vil hemme språkutviklingen til min datter. Bare sprøyt i følge barnehagen og jeg er helt enig med ped-leder der. hi
så var vi 4 Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 ehm, hemme språkutviklingen? med mindre de setter barna helt alene, hver for seg, på egne rom eller eventuelt taper igjen munnen er det vel litt vanskelig å hemme barnas språkutvikling.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Slå i bordet med barneloven. § 37. Avgjerder som kan takast av den som barnet bur fast saman med. Har foreldra sams foreldreansvar, men barnet bur fast saman med berre den eine, kan den andre ikkje setje seg mot at den barnet bur saman med, tek avgjerder som gjeld vesentlege sider av omsuta for barnet, m.a. spørsmålet om barnet skal vere i barnehage, kor i landet barnet skal bu og andre større avgjerder om dagleglivet. Du bestemmer om barnet skal gå i barnehage, og hvilken. Barnets bestefar har ingenting med å ringe barnehagen. Barnehagen har heller ikke lov til å utgi opplysninger til andre enn de som har foreldreansvar uten ditt samtykke.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Jeg vet det. Det er også derfor jeg ikke skal legge meg opp i det. det kommer til å slå tilbake så det synger etter på dem selv. Så de får bare holde på til krampa tar de. Jeg blir bare lettere sjokkert hver gang de viser hvor langt de er villig til å gå med "makta" si. hi
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Min niese gikk i en barnehage der det alltid var "bare" vikarer, mange fra Øst Europa (Ikke at det gjør noe), men barnet hemmet språkutviklingen ja, for da hun var tre hadde hun nesten ikke språk. Kanskje ikke BARE pga barnehagen, men den hjalp ihvertfall ikke på utviklingen!! Hvilket grunnlag har din ex for å¨si at de vil hemme språkutviklingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå