Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vil se intervjuet med sønnene til hun som ble mishandlet og filmet? Intervjuet kommer 21. august kl 19.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja så noe av det. Huff, sier jeg. Forbannet drittsekk av en mann. Tenker bare at sånn er det mange som lever NÅ. Stakkars. Hmmm. Får prøve å få med intervjuet med sønnen også da. Tenker bare at de blir vel som faren når de blir store, da de sikkert tror det er sånn man behandler hverandre. HUFF!

Skrevet

Så siste 30 min. Det er så mange kvinner som er i slike forhold - også i Norge!

I usa er ofte hjelpen närmere og enklere enn i norge. Var selv i ett forhold da jeg bodde i usa som startet med verbal misshandling var först da han slo meg at jeg våknet til "livet." Han fikk bot, probation og rettslig dokument på at han ikke kunne gå nermere meg enn tror det var 20 meter eller noe ....... Han kom til norge noen år senere og han oppsökte meg og det var först da jeg stod på politistasjonen med politiet fra USA på mobilen og sa snakk med denne mannen på min tlf nå at jeg fikk hjelp fra norsk politi - enda jeg hadde rettsdokumentet fra usa fremvist allerede 2 ggr....... Grrrrrrrrr!

Han ble heldigvis utvist av landet samme dag :o) - Psyko !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...