Holly❄️ Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Var på legevakta i går, har hatt vondt i rygg/mage i 4 dager. Legen tok urinprøve, pluss han klemte litt på meg. Har vondt kun mot den ene nyren og frem i magen. Ingenting på motsatt side. Han mente det kunne være nyrestein, så jeg blir innkalt til CT. Noen som har hatt d? Skal ikke det være skrekkelig vondt? Jeg har bare ubehag, men noen smerter...
Cat.68 Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Joda jeg har hatt nyrestein og det er VONDT!!! Det er faktisk de værste smerter jeg har opplevd. Men det kan jo være det er en liten stein, eller grus du har kanskje ikke det gjør like vondt??? Min satt fast og måtte knuses med laser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå