Gå til innhold

Er dette frekt eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter svangerskapa og mange ekstra kilo ga jeg yndlingsjeansen min til svigermor for ei god stund sia.

Nå er svigermor blitt mye større og jeg mye mindre:-) Så nå kan jeg gå med buksa igjen.

Spørsmålet mitt er da: kan jeg spørre om å få den tilbake? Hun kan jo likevel ikke gå med den, og har sikkert glemt den helt vekk.

Er litt redd for at hun skal bli fornærma:-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får spørre om hun har noen bukser som har krympet det siste året:-)

Skrevet

Ja, for det er jo ikke frekt:-)

Kanskje jeg bare skulle ta dem. Mohahahaha!

Hun vet sikkert ikke at hun har dem engang. Hun er litt surrete i huet etter at hun ble sjuk. Må bare passe på å ikke gå med dem når jeg skal på besøk der:-D

DET skal jeg gjøre ja!

Skrevet

"surrete i hue etter at hun ble sjuk..." ? Åssen sjuk?

Skrevet

Og du vil ha et godt forhold til svigermor, skjønner jeg? ;)

Skrevet

Hun har en kronisk sykdom som også påvirker hjernen, slik at hun stadig svekkes. Hun glemmer ting og rører sammen ting som ikke er riktig.

Skrevet

HI:

Er du sinnsykt gammeldags eller er svigermoren din sånn "panikk-alder-aktig"...?

Skrevet

Vel, du kjenner vel svigermor såpass at du vet om hun vil bli fornærma eller ikke?

Hvis du sier at du savner buksa, og angrer litt på at du ga den bort siden du nå likevel kan gå med den, så vil jeg nok tro at hun gir den tilbake uten å mokke:-)

Men si nå for guds skyld ikke noe om "at hun likevel ikke kan gå med den lenger", eller noe sånt:-D

Skrevet

Hærreguuuud.....det er nå bare å spørre etter den det da.....

Skrevet

Jeg tar iallefall aldri tilbake de tinga jeg gir bort.....,spander på deg et par nye du...

Skrevet

Har fader meg ikke villet hatt tilbake ei bukse svigermora mi har gått å særa i...juck

Skrevet

Har du ikke råd til ny jeans? Litt småfrekt er det vel, men hvis du ikke liker kjerringa så er det jo en subtil og fin måte å fornærme livet av ho på. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...