Mamma2OO5 Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Har sett en fin matboks fra Aune forlag. Det er en litt liten koffert. Jeg ønsker meg så fælt en sånn en til gutten min, men finner den ikke noen steder. Men nå tror jeg at man får kjøpt den på hunderfossen..? Kanskje noen vet om andre steder som selger den også?)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Vi var på hunderfossen i forgje uke og der så jeg bare vanlige metall matbokser med lokk. Men vi har en slik koffert, med drage på, kjøpte den på foreldre og barn messen, de selges på nettet også. Og nille.
Mamma2OO5 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 Ja de har jeg sett, men de er så store. Han trenger ikke så stor boks. Er det de som man kan få med panda, giraff, elefanter osv? vet de selges på sprell blant annet...
dumme mamma Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Ja, de har fine matbokser med eventyr motiv på Hunderfossen, laget av Aune Forlag. Jobber der jeg (hunderfossen) vet ikke om de selger dem andre steder, men si fra om du trenger hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå