Moyra Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Da er jeg endelig over i 3 tri. og det er veldig spennende Jeg er fra oslo, men, skal føde på Ahus og UL termin er 1 november... Mens termin er 12 oktober, så jeg ble satt en god stund tilbake. Det blir spennende å se hvilken dato som stemmer
Aylinah Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hehe velkommen inn til oss ) Her er det bare kos og uffing ) Vi er nok flere med forskjellige terminer her,så det er bare å sette seg i tålmodighets modus )
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Velkommen skal du være! :-) 6. oktober her. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå