Gå til innhold

Er det stygt av meg.....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å være hjemme fra jobben i dag med dundrende hodepine? Hadde det når jeg våknet, og vet med meg selv at det ikke går over på en stund da. Har det fortsatt, men er bedre. teit å sitte foran pc`n å da, men skal ikke sitte her lenge.

Jeg jobber i barnehage, på en avdeling med barn fra 0-3 år forresten, så det er ikke stille der kan man si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stygt av deg??? Nei. Hvis du ikke hadde hatt hodepine hadde det vært stygt av deg.

kos deg hjemme.

Skrevet

bli hjemme å slapp av, du!

god bedring!

hvis du har mye hodepine, kan du alltids få en fysioterapeut til å gni litt på nakken din, gjorde underverker for meg og min stresshodepine!

Skrevet

syns ikke det er stygt av deg..

hodepine er faktisk jævlig..

Skrevet

Jeg jobber i barnehage (er i permisjon nå) Men var sykemeldt i nesten 3 uker fordi jeg hadde hodepinne i forbindelse med svangerskapet. Var åpen om det på jobben og fikk inntrykk at de fleste var enig i at det var bedre å sette inn vikar en at jeg skulle gå rundt for halv maskin. Det er ingen spøk og vare i barnehagejobb når mann ikke er i form nei!!

Skrevet

Nei hærregud! Vær hjemme å slappe av når du har vondt i hodet du, når man er gravid skal man jo lytte til kroppen. D er min jordmor veeeldig opptatt av. Jeg er også hjemme fra jobb i dag, ør i hodet og sliten i kroppen. Har ikke noe overskudd, sovet i hele dag nå, men er jo ikke syk liksom. Orker bare ikke å dra på jobb, så da lytter jeg på kroppen som jordmor sa å blir hjemme:)

Tenk på deg selv, å vær hjemme med god samvittighet du:)

Skrevet

Tusen takk alle sammen...

Det letter på samvittigheten;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...