Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 hvor får man tak i det? Har hørt om tupper sin,men den får man vel bare kjøpt på home party? Noen som har noen tips om andre matbokser som er solide og med god plass?
Gjest Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 jeg har kjøpt en på rema med ole brumm på som jeg sikket klarer å få 4 skiver i, ikke prøvd enda..men om du må ha lunsj og frokost med, så kan du jo ha 2 matbokser?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 skal bare ha med ett måltid,men vil veldig gjerne ha en matboks jeg kan få plass til en yoghurt i,i tilleg til brødskiver..
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Jeg her kjøpt en sånn "KOFFERTMATBOKS" på lekebutikk med bilder fra filmen "biler". Plass til 5 skiver, yoghurt og eple:)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 ok sånn ja... i vår bhg er det ikke lov med yoghurt. Du mååå ikke på homeparty for å kjøpe tuperwareboks, kjenner du en konsulent så kan du bestille kun en boks enkelt..jeg fikk kjøpe noe ved å ringe lageret her jeg bor, og kom innom der for å hente og betale..
Gjest Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 Har vært på leit over alt jeg også snuppa har en sånn metallsak fra luca, men den er det bare et stort rom i. Kjøpte en my little pony matboks på bokhandleren her om dagen, den er det et stort rom i og et lite (et løst brett inni) helt greit str på den, tipper det er plass til 2-3 skiver + noe annet..
Pappa'n min Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Jeg kjøpte en kul matboks med navn og plass til drikkeflaske til min sønn. Kjempesmart til barnehagen da "tantene" ikke er i tvil om hvem som eier matboksen da både flaske og boks er merket med navn. Jeg kjøpte min her: http://www.barneparadis.no/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=1081 Rask levering også ;-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 23. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2008 Hehe, har jeg skrevet dette innlegget? Et år siden det ble skrevet;0)
Pappa'n min Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 Like aktuellt med ny matboks hvert år vel.... (Kommer nok og leter etter nye ideer til matboks neste år også) Hilsen pappa som er vedlig fornøyd ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå