* *snufs* * Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Masse sykdom både her i huset og i nærmeste familie. I nesten 1 år. Sliter bare med å komme meg ut av senga om morgenen for jeg er så sliten. Før hadde jeg en hobby som ga meg mye glede men nå orker jeg ikke holde på med det heller. Føler meg så tom. Startet og trene litt hver dag for å prøve å komme i form og få litt overskudd men det holdt ikke så lenge. Fant hverken tid eller overskudd. Flere ganger om dagen tenker jeg på at det beste hadde vært og bare gjøre slutt på alt. Heldigvis synes jeg det er en feig vei å ta. Derfor holder jeg ut litt til og litt til. Hva gjør man da? Fastlegen kan vel bare tilby lykkepiller som hjelper om noen uker. Det snører seg mere og mere rundt meg føler jeg. Takk til deg som orket å lese. Jeg måtte bare dele dette med noen.
Ta sats;-) Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Uff da, høres ikke ut som om du har det så greit for tida... Prøv å fokusere på det positive, alt du har som er verdt å leve for! Vil bare sende deg en stor trøste- og oppmuntringsklem jeg!! :-)
* *snufs* * Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2007 Takk for klemmen kjære du. Den fikk smilet frem! Sender deg en klem tilbake.
fleXibel Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Har legen funnet ut hva det kan være da?? *sender en stoor klem*
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Kanskje du burde planlegge noe som du kan ha å se fram til??? En tur, sydentur, alenetur ett eller annet som du tidligere har drømt om... Det kan kanskje hjelpe litt Du har nok kommet inn i en litt vond sirkel hvor alt er bare tungt og leit, men det hadde nok vært en fordel om du kunne finne noe som kunne "bryte" dette litt. Unn deg noe, et eller annet Klem til deg
Gjest Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 høres ut som du trenger noen å snakke med også..så du får tømt alle tanker og vondt ut.. håper du får hjelp hos legen din.. kjærlighet og lys sender jeg deg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå