Gå til innhold

Troll dress.. Trenger deres erfaringer.,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 2,5 år som er litt over 1 meter. Nå bestilte jeg dressen i 98 for det bruker han som regel i klær. Men burde jeg bestilt dressen i 104 eller kanskje enda større.

Noen som har erfaringer?

Hva har dere til deres unger på samme str.?

Takk for svar og hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sett hvordan 98 er først, de er som regel LITT store i størrelsen, men har også gode innstrammingsmuligheter, så om dressen er litt stor er det bare å stramme i livet, rundt armene og sånn, så passer den fint allikevel :-)

Skrevet

Vel det beror vel på, hvordan han er lang....om han er mest lang i beina eller i overkropper. Prøvde Troll på jenta mi forrige høsten da satt de ikke godt i det heletatt på henne. Hun brukte 104 i klær men 110 var alt for snau rundt om og på 116 så var overkroppen alt for stor till henne. Men som sagt så er jo unger veldigt forskjellige=)

Skrevet

Pjokken her er 101 cm, og hadde 98 i trolldress i fjor, så den solgte jeg akkurat. Har planer om å kjøpe 110 jeg, men skal selvsagt prøve. Som hun over her sier er det jo forskjellig fra barn til barn. Men synes det høres lite ut med 98. Her bruker pjokken 104 i vanlige klær da, så har lyst til å gå opp ett nr i forhold til det.

Skrevet

Jenta vår fikk troll-dress for 2 år siden, da var hun 2 år og jeg kjøpte str 104 - altså 4 år. Denne har hun nå brukt 2 sesonger og den har fungert helt fint hele tiden. Det er strikk i livet på dem slik at i begynnelsen snurpet vi den litt inn for at den ikke skulle være så lang.. Utrolig god dress - har aldri blitt våt gjennom den! :)

Kommer til å kjøpe str 6 år til høsten, hvis de ikke er altfor lang (hun er litt stor for alderen altså... tror hun er ca 108 cm nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...