Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Det jeg lurer på er, i starten når man gir grøt. Hvor tynn / tykk bør den være? nesten slik som melka eller? Samt hvor mye gir dere?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Skal være ganske tynn i begynnelsen ja.. Bare et par ts så øker du med ca 1 ts annenhver dag.. Best å gi grøt på dagen, så slipper du evt magevondt på natta
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 da mener du etter at det er ferdigblandet? altså 1 ts av det ferdigblanda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå