line_n & sara Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 kjøpte når jeg var i rundt uke 19-20 (husker ikke helt) grunnen til at vi var litt tidlig ute, var at vi skulle kjøpe i sverige, og det er skjeldent vi er der sammen..så var vi kjørte vi plutselig forbi svinesund en dag på vei hjem fra kjøben! og da tok vi med oss vogn!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Begynner vel å kjøpe babyting etter UL jeg tror jeg.. Men er da også 20 uker på vei når jeg skal til kontroll så...
Niem og Patrick Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 18 uker, for da var vi i Sverige hos svigers:) Da hadde vi akkuratt vert på UL og sett at alt var bra
twoboys & a girl Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Har vært å sett på vogn, men ikke kommet noe lengre enn det. Skal prøve å få kjøpt i sept- okt, men det er ikke hast ennå.
Elskeråværemamma Skrevet 7. august 2007 #6 Skrevet 7. august 2007 En kollega på jobb råder meg til å kjøpe vogn nå i august, det gjorde hun med sine barn for da er det salg... Er også 23 uker nå, så da blir det vel snart... Er bare litt usikker på om vi skal stole fullt på ultralyden som sier at det blir jente og kjøpe en mer `jentete` vogn. Hadde i utgangspunktet tenkt en kjønnsnøytral vogn, men har fallt pladask for en jentevogn fra Emmaljunga )
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 har kjøpt vogn, var da i uke 23=)
Athina' Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Venter til Emmaljunga kommer med 2008 modellen for da får man igjen mer når man skal selge den. Tenkte også å dra til Sverige for å kjøpe men jeg er litt var i forhold til at noe skulle skje med den og jeg må dra dit med den for å få den reparert. Og får man solgt en vogn som er kjøpt i sverige når den ikke kan leveres inn her. Er noen usikkerhetsmoment gitt, men jeg vil jo gjerne spare ca kr 1500.
*Vetlis* Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 Min ble kjøpt i Fredrikstad, men når det var noe galt med den gikk jeg bare til de som førte simo i Tønsberg... Det gikk fint det, sa vi hadde fått den i gave bare :-)
barnnr.2 Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 jeg kjøpte vogn i ca uke 22, men grunnen var at jeg kjpte den av ei venninde og hun skulle på ferie så ville gjerne ha litt ekstra penger med. Hadde nok ventet ellers. Men vill nok begynt å se meg rudt hva tilbud som fantes. Begunte å kjøpe klær og utstyr etter u.l. Kjekt å forberede litt...
Gjest Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Jeg kjøpte for et par uker siden, da jeg slo til på et bra "brukt"-tilbud:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå