storetrille Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hei! Andre (førstegangs)mammaer fra Åsane her? Vi er to jenter på 29 og 31 med hver vår jente født i juni og mai. Hadde vært kjekt å bli kjent med litt flere for treff utover høsten.
tuppen og lillemor Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 hei på dere.... jeg er 28 år, bor i åsane, og fikk en jente i slutten av februar. jeg har 3 barn, de er store å går på skole... er veldig interisert i trille turer... selv om jeg ikke er føstegangs, ofte føles det slik.... mvh meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå