Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Kommer hjem med mulig ribbens brudd og stiv nakke. Gubben dro på byen mens jeg satt igjen med barna. Ble sint og ville snakke, det endte med spark rett i brystet så jeg mistet pusten og fikk brekkninger. At jeg aldri klarer å komme meg bort, dette er ikke første gangen men den alvorligste;(
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Hæ??? Nå skjønte jeg ikke helt.... HVEM var det som sparket deg??? Var det mannen din? Sparker han sin elskede??? DET forholdet MÅ du i tilfelle ikke bli i. Det finnes bare ingen unnskyldninger for å være sånn!
Viva_oslo Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Selvfølgelig klarer du å komme deg bort! Kvinner er sterke, mye sterkere enn mange menn. Ikke vær redd for å bo alene - det er tusen ganger bedre å bo alene enn å bo sammen med noen som bare skaper uro. Du vil se at du får tilbake så mye energi - all den energien du nå bruker på å være sint, irritert, redd og lei deg kan du bruke til positive ting i stedet. Ta kontakt med noen som kan hjelpe deg - om det er venner, familie eller krisesenteret spiller ingen rolle. Det er ikke deg det er noe feil med, det er ham. Det er IKKE NORMALT å slå eller sparke andre mennesker, samme hvor uenig man er med dem. Ungene dine vil ha mye bedre av å bo sammen med en trygg alenemamma enn med to foreldre som krangler/slåss. Dette må du klare - det er sikkert kjempevanskelig - men han har brukt opp enhver sjanse han kan forvente å få. Voksne mennesker forandrer sjelden sin oppførsel i nevneverdig grad. Hvis han er uforstående, mentalt/følelsesmessig avstumpet og/eller slem nok til å behandle deg sånn en gang, så er det veldig sannsynlig at han fortsetter i samme spor. Du kan i alle fall få masse støtte her inne på forumet, og det er sikkert mange som har vært i samme situasjon. Slutt å ta ansvar for hans handlinger - ta tilbake kontrollen over ditt eget liv! Økonomiske hindringer kan du få hjelp til, sted å bo vil ordne seg, om du føler deg ensom kan jeg love at det vil oppveies av lettelsen over å ha kommet ut av et sånt forhold. Du må bare ta det første skrittet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå