bambolina Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Noen som vet hvor jeg får kjøpt ammeinnlegg i ull?
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 7. august 2007 #2 Skrevet 7. august 2007 Her får vi dem på apotek og babyutstyrsforretning ) jeg kjøpte dem i bomull, billigere og gjenbruksvare...... hygienisk tror æ ;-)
Noddy78, en av hver! Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Bogerud, helsekost/Helios, Nøstebarn, Rudo Barnevognhuset(oslo) er vel der jeg har funnet de. Tror Bogerud var billigst men husker ikke, ca 75,- har jeg funnet de til ihvertfall! Har ikke kjøpt ennå, derfor jeg ikke husker hvilken som var billigst :-)
Gjest Ut på tur Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Ull har fordelen av at det isolerer selv om det er vått i forhold til bomull som ikke isolerer når det er vått. Jeg har ingen erfaring med ammeinlegg bare vet sånn generelt i forhold til fibrene Jeg har blitt anbefalt ull for å forebygge bryst betennelse.. Men har altså ikke erfaring ;( Jeg har kjøpt ett par i ull, kommer til å skylle dem i lanolin for å få en mer hygienisk effekt på dem
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Bruk ull! Absolutt best. Apotek, nøstebarn, kanskje badagist og sikket noen babyutstyrsbutikker selger dette.
atsjo Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Et lite tips! Leste et sted at ammeinnlegg bør kunne vaskes på 60 grader for at bakterier skal forsvinne helt, men jeg har vært både på apoteket og på diverse babybutikker og ammeinnleggene som de seller kan bare vaskes på 30-40 grader og ikke alltid i maskin engang. Fant en side som heter ammehjelpen.no der de seller ammeinnlegg i ull som kan maskinvaskes på 60 grader. Har selv bestilt et par der i fra og fikk de idag etter en måned. Så lurt å bestille tidlig:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 De har store ammeinnlegg i merino ull på Spar Kjøp til 49,90.
velsignet med to Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Jeg har bestilt fra Nøstebarn, de kom etter en uke. Men jeg vil ikke anbefale deg å bestille derfra dersom det er bare det du skal ha, for portoen var dyrere enn innleggene (betalte 68 tror jeg det var for innleggene og 10 kr mer for porto/ekspedisjon).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå