ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 7. august 2007 #1 Skrevet 7. august 2007 Hei, jeg må først be om unnskyldning hvis du føler deg støtt av noe jeg skrev! Jeg mener absolutt ikke å henge deg ut på noen måte, men synes du er veldig krass i uttalene dine... Dette er jo også en mening som på lik linje med dine meninger må få bli ytret, eller? Skrev jo også at jeg var tildels enig med deg i meningene dine, men det går an å ordlegge seg litt finere. Tenk på de som kanskje har litt ekstra på kroppen som har lyst å amme offentlig men som nå kanskje ikke tør fordi de tror folk ser på dem som: "store dundrer med fleskete pupper med altfor store mørke brystvorter"... Eller de som til nå har syntes det har vært ekkelt å amme offentlig og som nå ikke kommer til å gjøre det i det hele tatt! Jeg likte heller ikke å amme offentlig med første mann, men det ble jo en vane, men som jeg skrev i forrige innlegg så er jeg jo litt diskre da... henger ikke puppene mine ut for allemanns øyne!!
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 7. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. august 2007 dytter, så den ikke forsvinner før smurfen får lest den...
Gjest Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Helt i orden, det var bare det at jeg reagerte på at du skrev innlegget på en måte som omhandlet meg istedenfor til meg. Men jeg ser i ettertid at jeg kunne ordlagt meg litt mindre krasst, det er jeg enig i. Nå har det seg slik at jeg har noen kg ekstra på kroppen selv, er hverken tynn eller feit, og jeg føler meg ukomfortabel med å vise det frem, og blir derfor litt oppgitt over de som må blottlegge seg helt... Men det har jeg nå forsøkt å forklare i andre innlegg på den opprinnelige tråden. Men da er vi vel ferdige med den saken. Det hender at det koker litt over! Vennlig hilsen Smurf80. :-)
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 7. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2007 Så bra at vi er ferdige med dette:-) Vi er jo egentlig enige så:-) Og beklager som sagt hvis jeg støtte deg... Håper vi kan ha en fin tone heretter;-)
Gjest Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Selvfølgelig skal vi ha en fin tone heretter! Det er vel bare sånn det blir av og til, at man pøser ut av seg lite gjennomtenkte ting (nå sikter jeg til meg selv også), også baller det på seg... Men det er godt å få ryddet opp i det, ja! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå